דף הבית » ביטול עסקה
ביטול עסקה
ניתן להודיע על ביטול עסקה שנעשתה באינטרנט באחת מהדרכים הבאות:
החזרות וביטולים
• ניתן לבטל את העסקה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת פקס או דואר אלקטרוני מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח.
החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית, לא נפתח ולא בוצע בו שימוש ובצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 30 יום מתאריך קבלת המוצר.
• במקרה של ביטול העסקה, תחזיר החברה ללקוח את עלות המוצר/ים אשר רכש.
• אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול.
מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.
שימו לב, ביטול העסקה יתבצע בהתאם לתנאי ביטול העסקה הכתובים ב"תנאי השימוש" ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן").